FAQ springkussens

dinsdag 13 december 2022

Veel gestelde vragen over een springkussen huren

Hieronder staan de veelgestelde vragen over het huren van een springkussen:

  1. Hoe zit het met de beschikbaarheid van springkussens?
    De beschikbaarheid kan je zelf zien door het desbetreffende springkussen toe te voegen aan je winkelwagen. Je ziet dan een rood of groen bolletje. Een rood bolletje betekent dat de attractie niet meer beschikbaar is op de gekozen data. Een groen bolletje betekent dat de gekozen attractie nog wel beschikbaar is op de door u gekozen data.

  2. Past een springkussen in mijn eigen auto?
    Dat is verschillend per springkussen categorie. De categorie ‘mini springkussens huren’ past in elke personenauto, mits de achterbanken plat kunnen/ zijn. De categorie ‘middel springkussens’ past niet in elke personenauto. Om deze springkussens af te halen dien je te komen met een (kleine) bestelwagen, zoals een type Caddy (of grotere bestelwagen) of een kleine aanhangwagen. Er zijn ook aanhangwagens te huur bij ons. De categorie ‘grote springkussens’ past niet in een personenauto. Deze dienen opgehaald te worden met een grote bestelbus, zoals een type Transporter/ Sprinter of met een aanhangwagen. Er zijn ook aanhangwagens bij ons te huur, klik hier.

  3. Bezorgen jullie ook springkussens? Zo ja, voor welk tarief?
    Ja, wij bezorgen ook springkussens voor het weekend. Deze bezorgen wij altijd vrijdag tussen 09:00 – 17:00 uur en halen het maandag tussen 09:00 – 17:00 uur weer op. U betaalt maar één huurdag. Dit levert voor u een voordeel (2 dagen springplezier) op en wij kunnen efficiënte routes maken voor het bezorgen en ophalen. Het exacte tijdvak wordt 2 dagen van tevoren gecommuniceerd. De transportkosten bedragen € 50,00 excl. BTW voor de regio Zuid-Holland.

  4. Wanneer komen jullie het springkussen leveren?
    Wij nemen altijd 2 dagen voor het leveren contact met de klant op om een desbetreffend tijdvak kort te sluiten voor het bezorgen en ophalen van het springkussen. Voor het bezorgen en ophalen geldt een tijdsbestek van 09:00 – 17:00 uur.

  5. Is het op- en afbouwen van een springkussen makkelijk?
    Ja, het op- en afbouwen van een springkussen is gemakkelijk zelf te doen. Wij hebben hiervoor ook eenvoudige op- en afbouw instructies samengesteld. Deze staan op onze website en krijgt u ook tijdens het ophalen van het springkussen mee. Wij raden aan om met 2 personen het springkussen op- en af te bouwen.

  6. Kan ik het op- en afbouwen ook uitbesteden aan jullie?
    Ja, ook dat is mogelijk, mits wij het springkussen vrijdag kunnen opbouwen en maandag kunnen afbouwen. Deze optie kunt u in de winkelwagen aanzetten bij het kopje ‘op- en afbouw’.

  7. Hoelang duurt het opbouwen en opblazen van een springkussen?
    Het opbouwen duurt ongeveer 10-15 minuten en het opblazen van het springkussen duurt 30 seconden. Wordt het springkussen bij blazen niet goed hard? Zie dan punt 12: ‘Mijn springkussen wordt niet hard, hoe kan dat?’.
  1. Kan ik ook een aanhangwagen huren om het springkussen op te halen?
    Ja, wij hebben meerdere aanhangwagens te huur, klik hier voor meer informatie en prijzen.

  2. Wanneer moet ik betalen en welke betaalmethodes zijn er?
    Er kan vooraf betaald worden of gepast op de leveringsdata.

  3. Moet ik nog wat regelen als ik een springkussen heb gehuurd?
    Ja, je moet de onderstaande punten voorzien.- Doorgang (deze moet breed genoeg zijn voor het springkussen)- Vrij stroompunt van 230V- Haspel/ verlengsnoer (kan ook bij gehuurd worden, klik hier)- Iemand ter plaatse voor het helpen + instructies- Afmetingen (hou rekening met de afmetingen van het springkussen, zodat deze altijd past). 

  4. Kan een blower tegen regen?
    Ja, de blower kan gewoon tegen regen en mag/moet gewoon blijven draaien. Enkel bij onweer/ harde wind (boven 5 Bft) dient deze uitgeschakeld te worden.

  5. Mijn springkussen wordt niet hard, hoe kan dat?
    Als uw springkussen niet hard wordt, kan dat meerdere oorzaken hebben, namelijk
    - Het zou kunnen dat de luchtgaten aan de zijkanten en/of achterkant van het springkussen niet goed dicht zijn, maak deze goed dicht.
    - Het zou ook kunnen zijn dat de blower te weinig stroomkracht heeft doordat deze aan te veel haspels/verlengsnoeren is aangesloten of dat de stroomgroep overbelast is. Oplossing: doe de blower van het springkussen in een ander vrij stropcontact.
    - Een derde oorzaak kan zijn dat er ergens een gat of scheur in het kussen zit, mocht dit het geval zijn, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zullen een passende oplossing vinden. 

  6. Is het springkussen veilig en gekeurd?
    Ja, al onze springkussens zijn gekeurd en voorzien van een veiligheidscertificaat: NEN-14960 veiligheids- en kwaliteitsnorm. Deze Europese norm is van toepassing op opblaasbare speeltoestellen bedoeld voor gebruik door kinderen tot en met veertien jaar. 

  7. Rekenen jullie borg?
    Nee, wij rekenen geen borg, doordat jij ook vertrouwen hebt in ons hebt. Dit vertrouwen is wederzijds! Daarom rekenen wij geen borgsom bij het huren van onze springkussens. Houd er echter wel rekening mee dat onze springkussens na afloop schoon, droog dienen te zijn. Als dit niet het geval is dan brengen wij schoonmaakkosten in rekening.

  8. Mag er zeep, chips of andere materialen op het springkussen?
    Nee, er mag geen zeep, chips, snoep, chocolade of andere materialen op het springkussen. Wij zetten elk springkussen na de verhuring op, als wij dit aantreffen zullen wij schoonmaakkosten (€50,00 excl. BTW per uur) doorberekenen.

  9. Wat te doen bij schade aan een springkussen?
    Meld schade direct aan attractieverhuur TimTom via het telefoonnummer 06 24 65 65 94.

 

 

 

Meer blogs

Een reactie toevoegen